Przewodnik dla początkujących po skutecznym marketingu internetowym

2 maja, 2020 0 Comments

Bez względu na to, co słyszałeś o zakładaniu firmy w Internecie, każdy może konkurować na dowolnym rynku, o ile ma coś, czego ludzie chcą i wie, jak to właściwie sprzedać.

Kto by pomyślał, że ludzie potrzebują profilu na Facebooku, gdy mają profil MySpace? Po prostu nigdy nie wiadomo, kiedy nadejdzie coś większego i lepszego. Jeśli uważasz, że masz to, czego potrzeba, aby odnieść sukces, oto kilka wskazówek, które mogą Ci w tym pomóc.Kiedy prowadzisz marketing w Internecie, upewnij się, że usuwasz wątpliwości, jakie ludzie mają co do prowadzenia biznesu w Internecie. Postaraj się zabezpieczyć klientów, wykorzystując uczciwość i zaufanie, które zaszczepisz w swojej firmie. Pomoże to Twoim klientom poczuć się bardziej komfortowo przy zakupie Twojego produktu.Klienci lubią liczby. Bądź tak konkretny, jak to tylko możliwe, mówiąc konsumentowi, jak dobrze produkt sprawdził się dla innych, na przykład powiedz „97% ludzi było w pełni usatysfakcjonowanych”. Nie kłam. Korzystanie ze statystyk może zaspokoić obawy klientów dotyczące ocen produktów i znacznie zwiększyć sprzedaż, jeśli zastosujesz je poprawnie.Poszukaj ekonomicznego hostingu dla swojej witryny. Istnieją dziesiątki witryn hostingowych, które różnią się cenami i dodatkowymi funkcjami, takimi jak dostarczanie oprogramowania antywirusowego i poczty internetowej. Możesz nawet kupić przestrzeń z wyprzedzeniem, na przykład kupując na wiele lat naprzód. Dzięki temu możesz martwić się o jedną rzecz mniej w swoim marketingu.Nawet jeśli prowadzisz firmę całkowicie opartą na Internecie, nie zapominaj o tradycyjnych sposobach marketingu. Takie rzeczy, jak konwencje w Twojej branży, stanowią doskonałe miejsce do marketingu Twojej firmy online i poznania innych osób z Twojej branży. Możesz zdobyć wiele leadów, uczestnicząc w konwencjach handlowych.Marketing swojego produktu w Internecie może być zabójczą praktyką ze względu na intensywną konkurencję, więc aby utrzymać się na szczycie, musisz przyćmić rywali, nawet jeśli dzieje się to ich kosztem. Przewodnik dla początkujących po skutecznym marketingu internetowym

Zacznij od zbadania konkurencji, ich produktu i ceny sprzedaży.

Zaplanuj sprzedaż swojego produktu po niższych kosztach, ale idź o krok dalej. Kup produkt swojego najbardziej groźnego konkurenta, jeśli wiesz, że twój produkt jest równy lub większy niż ich. Opublikuj porównanie dwóch produktów w swojej witrynie, w tym niską cenę i wyższą cenę konkurenta. Następnie kontynuuj regularne monitorowanie konkurencji. Odwet to tylko jedno kliknięcie.Świetnym sposobem na zachęcenie klientów do powrotu do Twojej firmy jest zaoferowanie im za to nagród. Na przykład, jeśli zajmujesz się sprzedażą e-booków, dorzuć darmowego e-booka do każdej książki kupionej przez Twoich klientów. Poczucie, że dostajesz coś za nic, przywróci je z powrotem, podczas gdy w rzeczywistości zarobisz więcej pieniędzy na dłuższą metę.Tworząc tekst marketingowy online, przed zakupem poinformuj swoich klientów, jakie wsparcie jest dla nich dostępne po zakupie. Ludzie lubią wiedzieć, z kim się skontaktować, jeśli mają problem i z jakimi problemami mogli się załatwić za darmo. Pamiętaj, aby wskazać szczegóły, takie jak godziny, w których mogą kontaktować się z zespołem pomocy technicznej (nawet jeśli Twój „zespół pomocy” to tylko Ty) i jakie rodzaje komunikacji są dostępne.Czytając powyższe wskazówki, prawdopodobnie można powiedzieć, że większość z tych wskazówek to dość zdroworozsądkowe rzeczy. Niektóre taktyki miałyby zastosowanie do szerokiego asortymentu przedsiębiorstw. Jednak każda wskazówka wymieniona powyżej jest niezbędna do wdrożenia, jeśli chcesz odnieść sukces jako biznesmen. Upewnij się, że je wypróbujesz.