Tajniki i tajniki marketingu na Facebooku

7 maja, 2020 0 Comments

Nadążanie za trendami w reklamie, takie jak korzystanie z mediów społecznościowych, to jedyny sposób na utrzymanie wysokich zysków.

Skorzystaj z marketingu na Facebooku w dzisiejszych czasach, kiedy większość ludzi z niego korzysta! Poniższy artykuł zawiera porady dotyczące wykorzystania Facebooka w kampanii marketingowej.Połącz swoją stronę na Facebooku z innymi, którzy chcą pomóc w rozpowszechnianiu informacji dla Ciebie. Jeśli chcesz uzyskać idealne wyniki z korzystania z Facebooka, kluczem jest posiadanie szalonej liczby osób, które lubią Twoją stronę. Jeśli masz kogoś po swojej stronie, łatwo to osiągnąć.Utwórz konkurs na swojej stronie na Facebooku, w którym mogą brać udział tylko fani Twojej strony. To sprawi, że będą podekscytowani, że przyjdą na Twoją stronę. Mogą nawet powiedzieć rodzinie, przyjaciołom lub współpracownikom, co oznacza, że ​​na Twoją stronę będzie więcej odwiedzających. Oczywiście więcej odwiedzających to więcej biznesu!Odpowiadaj na wszelkie pytania i odpowiadaj na komentarze na Facebooku. Podziękuj im za skontaktowanie się z Tobą i postaraj się udzielić pomocnych odpowiedzi na ich pytania. Umieść link do swojej witryny, jeśli masz tam coś, co jest istotne.Popraw interfejs marketingowy Facebooka swojej strony za pomocą niestandardowych kart. Karty niestandardowe umożliwiają optymalizację informacji na Twojej stronie pod kątem odwiedzających, co poprawia Twoją firmę. Na przykład, gdy prowadzisz konkurs, umieść go w osobnej zakładce.Twórz regularne posty na swojej stronie na Facebooku. Skonfigurowanie strony, umieszczenie wielu postów pierwszego dnia, a następnie ignorowanie strony przez kilka następnych miesięcy nie wpłynie na poprawę Twojej firmy. Skonfiguruj harmonogram publikowania, który odpowiada celom Twojej firmy na stronie na Facebooku, i trzymaj się go.Publikuj regularnie na swojej stronie na Facebooku. Nie twórz tylko swojej strony biznesowej, publikuj kilka wpisów pierwszego dnia, a potem przestań publikować na kilka miesięcy. Brak częstego aktualizowania strony pokazuje odbiorcom, że nie obchodzi Cię to aż tak bardzo. Jeśli potrzebujesz tej strony na Facebooku dla swojej firmy, trzymaj się pewnego rodzaju harmonogramu publikowania.Pracując nad zaangażowaniem fanów na Facebooku poprzez budowanie konwersacji, skłaniaj się do publikowania łatwych do odpowiedzi pytań. Tajniki i tajniki marketingu na Facebooku

Jeśli opublikujesz złożone pytania, nie otrzymasz wielu odpowiedzi, a nawet możesz odciągnąć niektórych fanów.

Utrzymuj proste pytania i staraj się odpowiadać na pytania, na które odpowiedź wymaga tylko kilku słów. Zwiększy to interaktywność wokół Twojej strony.Utrzymuj trafność swoich postów. Jeśli produkujesz urządzenia kuchenne, wszystko, o czym publikujesz, powinno mieć coś wspólnego z kuchnią. Jeśli publikujesz zbyt dużo informacji o nieistotnych rzeczach, motyw Twojej strony zostanie utracony, co może wpłynąć na wyniki finansowe. Ważne jest, aby pozostać na temacie.Udostępniaj inne treści z innych platform na swojej stronie na Facebooku. Czy Twoja firma ma stronę internetową? Bloga? Kanał YouTube? Za każdym razem, gdy przesyłasz nowe treści związane z Twoją firmą, upewnij się, że pojawiają się one również na Twojej stronie na Facebooku. Ludzie znacznie częściej odwiedzają Facebooka w dniu, w którym przesyłasz nowy film, niż odwiedzają kanał YouTube Twojej firmy.Postaraj się publikować na Facebooku o różnych porach dnia. Jeśli masz zwyczaj publikować posty o tej samej porze każdego dnia, możesz nie wiedzieć, czy są lepsze czasy na zaangażowanie. Każda grupa docelowa jest inna, a to, co działa w jednym czasie, może nie działać w innym. Postaraj się publikować wiele razy w ciągu dnia, aby zobaczyć, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.Nie używaj swojej oficjalnej strony na Facebooku, aby pozostać w kontakcie ze znajomymi lub krewnymi. Upewnij się, że wszystko, co udostępniasz na swojej oficjalnej stronie, jest związane z Twoimi produktami i zainteresuje odbiorców. Utwórz osobisty profil, aby pozostać w kontakcie ze znajomymi i rodziną.Użyj konkursów, aby wzbudzić zainteresowanie. Poproś obserwujących o przesłanie zdjęć, na których widać, że korzystają z Twojego produktu w zamian za zgłoszenie. Następnie, po zakończeniu konkursu, możesz wybrać kogoś, kto wygra nagrodę.Zamiast wierzyć, że nic nie zyskasz dzięki Facebookowi, zastanów się nad wieloma możliwościami, które się przed Tobą otworzą. Ponieważ jest to coś, co może dotrzeć do tak wielu osób, istnieje wiele rzeczy, które ten rodzaj marketingu może dla Ciebie zrobić. Techniki opisane w tym artykule mogą pomóc w poprawie wyników.