Inteligentne porady dotyczące marketingu mobilnego dla Twojej firmy
Ponieważ coraz więcej firm opracowuje własne aplikacje mobilne i platformy technologiczne, coraz ważniejsze staje się nadążanie za trendami i oferowanie własnej specjalistycznej strategii marketingu mobilnego.
Porady zawarte w tym artykule powinny dostarczyć informacji, które mogą zasugerować skuteczny punkt wyjścia dla Twojej mobilnej kampanii marketingowej.Ułatw swoim klientom udostępnianie Twojego mobilnego przekazu marketingowego. Opcje takie jak rabaty oparte na poleceniach lub sugestiach przekazania specjalnej oferty znajomemu mogą prowadzić do zwiększonej reklamy szeptanej. Wielu konsumentów szuka rekomendacji u znajomych i rodziny, więc ułatwienie udostępniania wiadomości mobilnych może znacznie zwiększyć bazę klientów.Śledź swoje kody QR. Istnieje kilka bezpłatnych witryn internetowych, które umożliwiają śledzenie ruchu generowanego przez kody QR. Użyj tego, aby określić, które taktyki marketingowe są dla Ciebie najlepsze i wyeliminować te, które nie są tak skuteczne w przyciąganiu nowych klientów.Trzymaj się z dala od caps locka, chyba że wzywasz do działania. Używanie caps locka w dowolnym innym momencie wiadomości może sprawić wrażenie, że na kogoś krzyczysz, a nikt nie lubi, gdy ktoś na niego krzyczy. Zachowaj uprzejmość i spokój, używając tylko Caps Lock, jeśli to konieczne.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail.
Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert.
To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Stwórz politykę marketingu społecznego. Każda firma powinna mieć zasady, które pomogą dyktować właściwe zachowanie, a marketing mobilny nie jest inny. Powinieneś upewnić się, że każdy członek Twojej firmy jest świadomy i rozumie tę politykę, a także podjąć kroki w celu zapewnienia, że będzie ona przestrzegana w każdym przypadku.Oddziel swoich klientów. Jeśli masz firmę, która oferuje wiele różnych rodzajów produktów lub usług, możesz przeprowadzić ankietę wśród klientów, aby dowiedzieć się, o czym najbardziej chcą usłyszeć. W ten sposób możesz otrzymać oddzielne listy klientów o podobnych zainteresowaniach, dzięki czemu będziesz mógł przesyłać im istotne dla nich informacje.Coraz więcej osób przegląda sieć bezpośrednio z urządzenia mobilnego, a nie z komputera. Jest to niezbędne, ponieważ jeśli nie kierujesz działań reklamowych na marketing mobilny, całkowicie tracisz szczególnie dużą grupę odbiorców.Budując mobilną kampanię marketingową, musisz przede wszystkim upewnić się, że znasz swój rynek. Jeśli nie możesz zidentyfikować i prawidłowo zaspokoić swojego docelowego rynku, Twoja kampania ostatecznie upadnie i nic nie będzie w stanie jej uratować. Zidentyfikuj swój rynek i dobrze go poznaj.Zwłaszcza w swojej witrynie musisz nauczyć się mówić więcej przy mniejszej ilości treści na telefony komórkowe. Witryny, które są wypełnione słowami kluczowymi i nie mówią nic o wartości, są niekorzystne. Zwięzłość to sedno mobilnej komunikacji marketingowej.O ile nie jest to absolutnie konieczne, unikaj dużych plików, takich jak zdjęcia w mobilnym przekazie marketingowym. Umieszczając link w wiadomości, upewnij się, że używasz skracacza adresów URL. Te kroki pomogą Ci zachować krótką i zwięzłą wiadomość, co znacznie skróci czas ładowania i pomoże utrzymać zainteresowanie klienta.Dzięki starannie dobranym wskazówkom i sztuczkom, których się właśnie nauczyłeś, możesz zacząć opracowywać konkurencyjną, angażującą platformę marketingu mobilnego, aby zwiększać sprzedaż, tworzyć bardziej lojalne relacje z klientami i mieć pewność, że Twoja marka, produkty i usługi są zawsze w zasięgu ręki. Skorzystaj z tych koncepcji, aby wyprzedzić konkurencję i odnieść sukces w działaniach marketingu mobilnego.